فرماندار رشتخوار گفت: کشور ما امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند شده است، عملیات غرورآفرین وعده صادق که در تنبیه اسرائیل انجام شد، اقتدار ایران اسلامی را بیش از گذشته برای دشمنان نمایان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حسین باهوش اظهار کرد: دشمنان ما در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی برنداشتند و در بسیاری از مواقع برخلاف دستورالعمل‌های سازمان ملل کارکرده و قوانین حقوق بشر را نقض کردند.

 وی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل غاصب همیشه از حملات قدرتمند ایران اسلامی ترس و وحشت داشته است، افزود: اسرائیل از قدرت نظامی کشور ایران هراس دارد وگرنه شک نکنید اگر این‌طور نبود تابه‌حال دشمنان به کشور ما حمله‌های زیاده می‌کردند.

 فرماندار رشتخوار عنوان کرد: کشور ما امروز به برکت انقلاب اسلامی الحمدلله در حوزه نظامی بسیار قدرتمند شده و عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط نیروهای نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران در تنبیه اسرائیل نشان از اقتدار نظام اسلامی است.

 باهوش اعلام کرد: نیروهای بسیجی همیشه در تمامی عرصه‌ها به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و در ایام نوروز امسال نیز با رویکرد جهادی پای‌کار آمدند، وظیفه ما هم در دوران مسئولیتی که داریم این است که تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم و مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … کشور را مرتفع کنیم.

 وی در ادامه تأکید کرد: امروزه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه بحث عفاف و حجاب است، دشمنان از طرق مختلف سعی دارند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند؛ اما بابصیرت و آگاهی مردم عزیز در نقشه‌های شوم خود شکست خوردند و به نتیجه‌ای نرسیده به همین خاطر روی مسئله اجتماعی عفاف و حجاب بانوان جامعه ما دست گذاشته‌اند.

 فرماندار رشتخوار در ادامه مطلب بیان کرد: عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خانوادگی همین موضوع بی‌حجابی بوده و گاهی این آسیب باعث ازبین‌رفتن بنیان یک خانواده شده است، لذا رعایت مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های آموزشی و اداری می‌تواند به تقویت فرهنگ حجاب اسلامی کمک کند و مانعی برای ترویج بی‌حجابی در سطح جامعه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها